Tuesday, September 7, 2010

RAAMATUD!

Õpetaja tuletas meelde, et oleks vaja blogisse oma loetuid raamatuid kirjutada. Ja seda ma ka teen. Suvel lugesin kolm raamatut läbi. Need on sellised.





Sabrina teismeline nõid



Autor: Diana G. Gollagher



Illustraator: -



Tegelased: Libby, Sabrina, Harvey, Zelda, Hilda, Salem



Arvamus: Minu arvates on see superhea raamat. Ja kui ma seda raamatut lugesin tekkis mul selline tunne, et mulle meeldivad maagia raamatud ka.







Lohe Lembitu lood

pahandus ööbikuorus



Autor: Grethe Rõõm



Illustraator: Kristi Tuhkru-Tamm



Tegelased: Villi, Lembit, Heleene, Sandra, Pauliine jne.



Arvamus: See oli päris vahva raamat. Seal rääkis sellest kuidas lohe Lembit kadus järsku ära. Ta sattus kusagile inimeste juurde. Ta sai muidugi koju tagasi. Lugege täpsemalt raamatust.







Lohe Lembitu lood

kitserööv



Autor: Grethe Rõõm



Illustraator: Kristi Tuhkru-Tamm



Tegelased: Emil, Sandra, Lembit, Heleene jne.



Arvamus: See oli tore raamat. Selles raamatus rääkis sellest, kuidas Pauliine sattus peale kitse röövile. Lõpuks tuli välja, et röövlid olid Kriips ja Koma. Muidugi jõuab Kitse-Kati kari ilusti koju.

No comments:

Post a Comment